יום רביעי, 29 באוקטובר 2008

שרשראות כדור מחרוזים


14 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואו!!
אלו משגעים!!
אני עוסקת גם כן בחריזה..
הרבה עובדת עם סברובסקי..

שאלה-האם זה בטכניקת הפיוטה?
אשמח להסבר במייל,תודה-shir6666@hotmail.com


מצפה למענה,שיר

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

שיר יקרה,
תודה רבה על המחמאות.
אכן כן, זה בשילוב שיטת הפיוטה..... שלחתי לך הסבר במייל.
המון תודה,
עדה

Unknown אמר/ה...

הכדורים מחרוזים מהמם הייתי רוצה ללמוד איך עושים

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

אבי היי,
תודה על הפרגון!!!
לגבי למידה, צור עמי קשר טלפוני לפי המס' המופיע באתר.
תודה!!!
עדה

אנונימי אמר/ה...

היי עדה
איזה יופי של תכשיטים...
שילובי צבעים מהממים!
גם אני בענייני שזירה ופיוטה, כהובי.
המשיכי כך! ובהצלחה.

ענבל

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

ענבל יקרה,
תודה על הפירגון, מאוד מחמם את הלב!!!
אשמח מאוד לראות גם עבודות שלך.
יום נפלא!!!
עדה

אנונימי אמר/ה...

הכדורים מהממים.
אני גם עושה תכשיטים בעצמי והייתי רוצה ללמוד את השיטה הזו גם.
אם תוכלי לשלוח לי הסבר במייל- avital_palanker@walla.com
תודה רבה

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

אביטל המון תודה על הפרגון!!!
אשלח מייל.
יום מקסים !!!
עדה

אתי סימוני אמר/ה...

עדה שלום
התכשיטים שלך מהממים...
אני גם עושה תכשיטים (כתחביב) אבל לא מהממים כאלה.
אשמח לדעת (אם אפשר כמובן) לדעת איך עושים את הכדור המשגע הזה.
אם תוכלי לשלוח לי במייל אני אשמח מאוד ETISIMONI@GMAIL.COM
תודה רבה רבה בכל מקרה.

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

אתי היי,
תודה רבה על המחמאה והפירגון, זה לא מובן מאליו !!!
בשמחה אשלח לך למייל הסבר.
יום נפלא,
עדה

אנונימי אמר/ה...

עדה שלום!!!
אהבתי מאוד את הכדור שלך....
ואני מאוד אוהבת להכין תכשיטים אשמח מאוד את תשלחי לי למייל את הוראות ההכנה TAMARIL0@.WALLA.COM
תודה רבה :))
והמשך יום מהנה...

עדה בוהדנה - היד היוצרת אמר/ה...

היי תמר,
תודה על הפירגון !
שלחתי לך את התרשים, מקווה שהוא הגיע כיוון שהיתה לך טעות בכתיבת המייל שלך (הוספת שם נקודה מיותרת).
חג שמח ויום נפלא,
עדה

Mia&Daddy אמר/ה...

יופי של תכשיטים.

אנונימי אמר/ה...

התכשיטים יפים מאוד.



Thank u in advanced

Mia&Daddy
reflections of art
Huge paintings on recycled paper

http://miaanddaddy.blogspot.com/